16-літній хлопець помер через те, що випив забагато кофеїну

кофеїнові напої
Кофеїнові напої спричинили смерть 16-літнього школяра в США, повідомляє онлайн видання focus.de із посиланням на канал CNN. За висновком лікарів, підліток помер від порушень серцевого ритму. До цього він випив багато кофеїнових напоїв, за короткий проміжок часу, а саме, велику чашку кави, кофеїновмісний софтдрінк і також одну баночку енергетичного напою. Через дві години хлопець помер, внаслідок передозування кофеїном. Швидкість прийому напоїв була вирішальною, а не сама кількість. Таким чином, Девіс Ален Кріп (Davis Allen Cripe) із штату Південна Кароліна помер від цілком легальної субстанції.

Кофеїн діє на організм, приблизно так само як гормон стресу, Адреналін: серце б’ється швидше, тиск підвищується. Після великої дози кави серце починає колотитися і в крайньому випадку може зупинитися. Скільки чашок кави на день безпечно вживати? – За посиланням зліва читайте детальніше! Додатково слід взяти до уваги, що багато кави на регулярній основі часто спричиняє кавову залежність. Звичайно, що для дітей і підлітків діють значно строгіші обмеження, ніж для дорослих. Американські педіатри радять підліткам у віці від 12 до 18 років не вживати більше 100 міліграм кофеїну на день, що відповідає одній баночці енергетичного напою, або одній чашці кави. Важливу роль також відіграє швидкість прийому.


При повному або частковому
використанні матеріалів сайту
активне посилання обов'язкове
© Чоловічий онлайн журнал mannton.com.ua

РУБРИКИ : ВІДНОСИНИ | ПСИХОЛОГІЯ | ЗДОРОВ'Я | ХАРЧУВАННЯ | ЦІКАВО | СТАТТІ ПАРТНЕРІВ || ДЛЯ РЕКЛАМОДАВЦІВ | КОНТАКТИ