Малокомплектна школа. Організація виховного процесу

школа

Малокомплектні школи – окремий тип навчальних закладів, в яких існує явище об’єднання учнів різного віку та класів в один клас. Найчастіше малокомплектиним є сільські школи, де діти перебувають у замкнутому соціумі без активного, широкого доступу до розважальних та культурних установ, додаткових позашкільних навчальних та розвивальних закладів. Метою роботи вчителів у таких школах є налагодження ефективного виховного та навчального процесів з урахуванням специфіки розвитку дітей, їх вікового розвитку. Вчитель у даному випадку – посередник, який формує у дітей навички роботи у колективі, розвиває навички, потрібні у соціумі.

Всеосвіта пропонує ознайомитись з матеріалом, який демонструє всі аспекти навчально-виховної роботи для педагогів, працюючих у малокомплектних навчальних закладах.

У матеріалі звертається увага на позанавчальну та внутрішньошкільну діяльність учнів:

  • підвищення рівня знань учнів з окремих дисциплін: участь в олімпіадах, змаганнях, конкурсах;
  • пізнавально-розвивальна позашкільна програма: організація екскурсій, поїздок в культурні центр, музеї тощо;
  • підвищення рівня самостійності та навичок самообслуговування: організація спілкування, чергування в школі/класі, різні активності;
  • стимулювання дитячої ініціативності та бажання до саморозвитку.

Також велика увага приділяється фізично-оздоровчому вихованню дітей, котрі у малокомплектній школі знаходяться і безпосередній близькості до природи. Зміцнення здоров’я, розвиток корисних звичок та пропаганда здорового способу життя – запорука формування цілісної, адекватної особистості.

Навчально-трудова діяльність, спрямована на розвиток корисних умінь у молодого покоління, допомагає знайти хобі та розвивати свої природні таланти. Крім того, важливим аспектом є прищеплення розуміння відповідальності за ставлення до навколишнього середовища.

Більш детально https://vseosvita.ua/library/osoblivosti-vihovnoi-roboti-v-malokomplektnij-skoli-2100.html

До Вашої уваги у матеріалі представлені види трудової діяльності, яка доступна учням різного віку.

Також викладені рекомендації щодо організації гуртків та клубів за інтересами, де діти зможуть самореалізуватись, розширити власний кругозір, поспілкуватись між собою.

Цілеспрямована, налагоджена вчительська робота, спрямована на розкриття потенціалу дітей, повинна стосуватись також батьків. Зацікавленість батьків і їх посильна допомога, підтримка – важливий фактор у комфортному навчанні дітей.

Проведення відкритих уроків, організація виставок та конкурсів – чудовий стимул для демонстрації знань та умінь, покращення успішності.

Ми закликаємо педагогів до демонстрації на власному прикладі досягнень та результатів кропіткої роботи у будь-якій сфері діяльності.

Вчитель – творець майбутнього кожного учня. Навчальна та виховна робота забов’язана приносити задоволення усім учасникам. Розвиток дітей – це постійний ріст педагога.

Зростайте разом із Всеосвітою!


При повному або частковому
використанні матеріалів сайту
активне посилання обов'язкове
© Чоловічий онлайн журнал mannton.com.ua

РУБРИКИ : ВІДНОСИНИ | ПСИХОЛОГІЯ | ЗДОРОВ'Я | ХАРЧУВАННЯ | ТЕХНО | ЦІКАВО | СТАТТІ ПАРТНЕРІВ || ДЛЯ РЕКЛАМОДАВЦІВ | КОНТАКТИ